Veilig communiceren
HPHC hecht veel waarde aan uw privacy en die van uw medewerkers. Om er zeker van te zijn dat gevoelige informatie op een veilige manier gedeeld wordt, gebruiken wij speciale software voor e-mail en beeldbellen.
Digitale informatie veilig naar ons versturen
HPHC maakt gebruik van Zivver, een systeem om berichten en bestanden veilig te versturen. De verzonden informatie is alleen zichtbaar voor de verzender en de ontvanger en tijdens het versturen en opslaan van bestanden zorgt encryptie voor extra bescherming. Bovendien is er bij het openen van een ontvangen bestand altijd een twee factor authenticatie.
U kunt voor het versturen van vertrouwelijke informatie gebruikmaken van de onderstaande knop ‘Start veilig bericht met Zivver’. De informatie die u stuurt kan medische informatie zijn voor de bedrijfsarts, of persoonlijke informatie, zoals voor een arbeidsdeskundig onderzoek. Het kan natuurlijk ook bedrijfsgevoelige informatie betreffen, zoals informatie voor een RI&E, PMO of een overeenkomst
Uw informatie wordt vertrouwelijk verwerkt binnen onze systemen, en wordt alleen ter beschikking gesteld aan bevoegde professionals die toegang nodig hebben vanwege van hun werkzaamheden.
Zivver is ISO 27001 gecertificeerd en werkt volgens de richtlijnen NTA 7516 (richtlijn voor de zorg). Uw verstuurde data is niet inzichtelijk voor Zivver of anderen (zero-knowledge) en wordt alleen verzonden via servers in de EU. Bekijk ons privacyreglement om meer te lezen over de verwerking en het beheer van vertrouwelijke informatie.
Beveiligd beeldbellen met de bedrijfsarts
Wij introduceren een nieuwe vorm van begeleiding, als aanvullend alternatief voor het fysieke en telefonische spreekuur: beeldbellen. Iedereen met een (smart)telefoon of computer kan gebruik maken van deze mogelijkheid. Het installeren van aanvullende software of apps is niet nodig.
HPHC maakt hiervoor gebruik van WeSeeDo. Een systeem dat zich al heeft bewezen in Nederlandse huisartsenpraktijken en ziekenhuizen. Het is een veilige manier om medische gegevens tijdens het spreekuur met de bedrijfsarts uit te wisselen.
Uw medewerker krijgt een mail die een link bevat. Kort voor het spreekuur klikt de werknemer op die link. Automatisch zit de werknemer dan in een digitale wachtkamer. De bedrijfsarts haalt de medewerker uit de wachtruimte om het spreekuur te beginnen.
Het systeem WeSeeDo is ISO 27001 gecertificeerd en voldoet aan de NEN 7510 en aan de Nederlandse AVG. Er wordt geen data opgeslagen van het gesprek en de dataverbinding verloopt alleen via Nederlandse servers.